thildasvensson

Alla inlägg under maj 2013

Av Thilda Svensson - 26 maj 2013 21:14

Jag skulle gå ner på trappan ner till källaren.Jag gjorde ett glädje skutt för att jag var så glad😊Men när jag gjorde glädje skuttet så slog jag huvudet i taket och smälldes ner på källar golvet😱började små blöda i huvudet som tur var😢jag fick en liten present en bula ja kanske inte den bästa presenten men aja😔måste sluta puss puss😘

Av Thilda Svensson - 12 maj 2013 11:54

Hej jag har varit hos min mormor❤tyvärr så kan jag inte lägga upp bilder😔Jag kan inte skriva mer för lilla Alice är sjuk hon har maginfluensan stackarn😘ja hej svej och leverpastej😄

Av Thilda Svensson - 9 maj 2013 20:55

Idag så har jag fått bära och sånt för mammi har ont i ryggen stackarn😢Det blev lite åskande och regn men gick över efter en stund☀Jag och Alice hängde upp tvätt bakom huset (Tråkigt) Men vi fick vår lilla belöning en bit choklad gott gott🍫 men det var tråkigt att man inte fick så mycket man ville ha🌀Vi åt bara lite macka till middag idag synd jag som gillar riktig mat🍛👍På måndag börjar skolan igen😒Det som är så skönt att vara ledig😊Ja Ja skönt med låååååv🎉🎊

Av Thilda Svensson - 7 maj 2013 16:37

Kärlek är härligt men kan även såra folk.Om man gillar en tjej/kille som gör slut och blir tsm med någon anan får man vara ledsen men man måste förstå att man inte kan vara tsm hela livet det går inte till så.När man ser dem två tsm så kan man bara önska att det var en själv som stog bredvid😕Men ni kan fortfarande vara kompisar riktigt bra kompisar faktist😊Om det händer något med dig så kan du alltid prata med mig😘Så tahand om er puss puss❤

Presentation


Hej det är jag som är Thilda svensson.
Så kul att du läser min blogg!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards