thildasvensson

Alla inlägg under september 2013

Av Thilda Svensson - 20 september 2013 16:49

 

Idag så ska jag och Linnea ha lite tacokväll med några friends.

ska bli grymt kul,Men jag har skadat hälen så det kommer ju bli lite jobbigt.

Vi ska ha övernattning och lite lekar.

De kommer typ om en timme elr så.

ses sen😋

Av Thilda Svensson - 19 september 2013 19:51




  Det var ju skit länge sen jag Skrev.Ber hemskt mycket om ursäkt!!!Jag har ju liksom haft fullt upp:(Ja jag har ju inte så mkt att berätta,Men det är ju oavsett en blogg så jag får hitta på något!!!Jag har blivit nästan helt återställd med nyckelbenet....

Känner fortfarande lite ont i den men det är bättre än innan.

Jaghar ju fått börja rida igen och det känns så himmla kul.

Jag red då M-ziki i lördags och det var kul men jag fick döds träningsvärk.

Idag så har jag inte gjort så mycket har gått i skolan och så,va bara lite med Linnea efter skolan och det var kul.

Vi bestämde lite om tacokvällen imorgon kväll Det ska bli grymt kul.Men jag är ändå in för det är som om jag inte får bestämma själv vad jag får och ska göra.


varje gång du tänker att du inte orkar längre kommer från ingenstans.Ett litet ljus kommer att 

förnya din styrka ge dej kraft att gå ett steg till💕



Presentation


Hej det är jag som är Thilda svensson.
Så kul att du läser min blogg!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards