thildasvensson

Alla inlägg den 2 februari 2013

hej

Av Thilda Svensson - 2 februari 2013 17:20

Hej idag så är min mormor här och ska kolla på Melodilfestivalen det är kul men det är inte kul att jag fortfarande inte kan rida min älskling Bilbo  

Jag saknar stall livet , hästarna och vännerna grymt mycket aså.För att jag verkligen älskar att rida och att bara gosa med hästarna eller att prata om dem.Jag kom att tänka på att jag aldrig har sagt eller berätat om när jag började rida och så.Jag mins för första gången när jag började rida när jag var 3. Jag fick ha en häst som heter Ferdinand.Och när jag väl kom upp på han så kände jag att jag hörde hemma där.Jag ville liksom börja hoppa och så på direkten men när vi väl började skritta så tyckte jag att det var väldigt vinglit aså.Men nu kan jag inte beräta hella mit liv på en endaste gång så nu får ni vänta tills nästa gång.Men vi ses  

hej

Av Thilda Svensson - 2 februari 2013 17:20

Hej idag så är min mormor här och ska kolla på Melodilfestivalen det är kul men det är inte kul att jag fortfarande inte kan rida min älskling Bilbo  

Jag saknar stall livet , hästarna och vännerna grymt mycket aså.För att jag verkligen älskar att rida och att bara gosa med hästarna eller att prata om dem.Jag kom att tänka på att jag aldrig har sagt eller berätat om när jag började rida och så.Jag mins för första gången när jag började rida när jag var 3. Jag fick ha en häst som heter Ferdinand.Och när jag väl kom upp på han så kände jag att jag hörde hemma där.Jag ville liksom börja hoppa och så på direkten men när vi väl började skritta så tyckte jag att det var väldigt vinglit aså.Men nu kan jag inte beräta hella mit liv på en endaste gång så nu får ni vänta tills nästa gång.Men vi ses  

Presentation


Hej det är jag som är Thilda svensson.
Så kul att du läser min blogg!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards