thildasvensson

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Thilda Svensson - 15 februari 2013 19:38

Hej igen😄jag har aldrig riktigt berättat om mina känslor för Algot så jag ska göra det med lite ABC nu kör vi.Allt med dig är bra💘Love You for ever💗Goding ja det är du minsann😋Otrolig härlig😄Tanken på dig gör mig svag😍 Jag kommer alltid att älska dig länge😘Att du finns där när jag behöver dig✌Glad är jag att få vara med dig👫Älskling du är bara min💑Love You me💍Ska försöka att inte komma i bråk med dig💐Köra bil kan du iallafall inte😄Anar du att jag älskar dig😘Romantisk är du inte så mycket 😕Dig blir man inte tröt på,allafal inte jag😊Ingen får ta dig ifrån mig😏Grodan är du och jag prinsessan och du blir min prins😘Jag bara undrar vrf är man kär och hur känns det,Det kan jag förklara.När man är kär så vill man bara vara inär heten av honom/henne och,det pirrar i magen när man ser honom/henne.I fall man vill bli ihop då ska man åtminstone vara kära i varan för annars så är det ingen mening.Som jag,jag är ju kär i Algot och han är kär i mig.ja ja det var allt för idag ses imon😄

Av Thilda Svensson - 15 februari 2013 19:07

Algot var så söt igår på alla hjärtans dag,han kom fram till mig och gav mig en lång kram.Jag tyckte att det var gulligt bara för att han oftast är blyg Med sånt❤Men det var mera idag han kom fram och kysste mig på kinden asså det känns som om hans blyghet börjar att försvinna💘och detkänns rätt skönt elr väldigt skönt.Jag gillar han värkligen😍asså väldigt mycket.Måste äta nu har släktingarna här hej hej😄

Presentation


Hej det är jag som är Thilda svensson.
Så kul att du läser min blogg!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards